Praktijktraining: Communicatie en Klantrelatie

Doelgroep: De autoruitherstelspecialist; Communicatie is belangrijk voor het bereiken van efficiëntie en klant tevredenheid. In deze cursus zullen deze onderwerpen centraal staan.

Na het volgen van de training leer je jezelf nog beter te verplaatsen in de gedachte van de klant. Hiervoor krijg je kennis en vaardigheden aangeleerd voor een succesvolle klantenrelatie.

Deze moduul wordt afgesloten met een officiële toets aansluitend aan de training.

Wat er onder andere tijdens deze cursus aan bod komt:

  • Jezelf presenteren bij de aanname.
  • Intake van het voertuig.
  • Duidelijke afspraken maken.
  • Klanten informeren.
  • Vragen beantwoorden van klanten.
  • Omgaan met klantenklachten.

Eerstvolgende beschikbare datum:
Er is nog geen datum bekend.

Wil jij je inschrijven voor deze cursus maar de precieze datum is nog niet bekend of de genoemde datums schikken niet? Vul dan onderstaande formulier in en jij wordt als eerste op de hoogte gebracht als er een nieuwe datum bekend is! Hier zijn geen kosten aan verbonden en je zit nergens aan vast. Ook zullen wij bij voldoende aanmeldingen samen met jou en de andere deelnemers naar een geschikte datum zoeken.

Duur cursus
1 dag

Maximaal
15 personen

€ 310,00

+ € 75,00 examen
excl. BTW